Detox dag 1

Så.. då kom dagen D, som i detox.
Igårkväll åt vi hamburgare från Max för att liksom runda av det hela. 
Jag började dagen med ett glas varmt vatten med citron och ingefära.
Till frukost hade jag detox-te istället för kaffe och eftersom jag i en vecka ska hålla ner mejerierna så blev det havregurt med mandlar, kokos och hallon. 
Lunchen blev lättare med bara grönsaker. 
Framåt eftermiddagen började huvudvärken krypa sig på mig. 
Så jag åt en skål med kokos, mandlar och lite grädde. 
Kvällsmat blev lax med sötpotatismos.
Har tänkt på att dricka ordentligt. 
Men gud vad huvudet gör ont. Bankar så det dånar där inne. 
Nu har jag gått och lagt mig och ska sova bort huvudvärken.
Blä. Det är inte skönt när giftet ska lämna kroppen!! 






Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0