tankesmedjan

Nu sitter jag i soffan för första gången på hela dagen och på radion är det emma knyckare och tankesmedjan.

Jag har varit väldigt produktiv idag om jag får säga det själv.
Jag började med att byta sängkläder så nu är sängen ren och fräsch!
Sen dammade jag hela lägenheten, dammsög och svabbade jag överallt. Så nu är här skinande rent.

Och faktiskt så gjorde jag mig också fin, så fin man nu kan bli, och begav mig ut på stan. Åt fika med Anastasia och sen försökte vi hitta kläder till tjockisar som mig. Men det är inte helt lätt. Jag hittade dock en ganska trevlig kofta på hm. En såndär utan knappar som liksom mest bara hänger där.

Nu har jag precis varit nere och satt igång tvättmaskinerna. Jodå! Redig hemmafru får jag väl kalla mig.
Och jag har tömt diskmaskinen 2 gånger idag.

Så nu sitter jag här i soffan. Tänker äta ett kexchoklad och vila mig mellan tvättvarven.


Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0