Really?

Klockan är 04.53 i skrivande stund.
Endast jag är vaken.
Sägs att det är något sätt att förbereda sig inför den första tiden med litet barn, liksom förbereda sig på sömnlöshet.
Hade det inte varit bättre om man nu så här innan fick sova ut ordentligt och vila upp sig så man har "sömn på lager" istället?
Nänä men ligg vaken då.
Förbannat.
Kommer snart bli hungrig. För det blir man när man ligger vaken. Bara så ni vet.
Kan inte ens kolla på nyhetsmorgon.

Okej kroppen, hjärnan, universum eller vem det nu är som bestämmer, jag har fattat grejen.
Jag kan vakna mitt i natten och va klarvaken, min bebis kommer ha en pigg morsa, anytime!
Så då kan jag väl få somna om nu?

.....



Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0