Inte redan väl?

Dag nr 2 på ledigheten.
Rastlös.
Vad gör man under en hel dag när man bara är hemma?
Jag menar, man kan ju inte städa varje dag.
Idag har jag målat mina naglar. Sen var vi på möte på en bank, sen åt vi lunch på mitt jobb, sen handlade vi.
Men det var ju totalt bara 4 timmar, ungefär, på en hel dag.
Jag känner mig liksom lat och slö om jag inte gör något.
Men jag hoppas att jag liksom "knäcker" ledighetskoden snart.
Imorgon har jag beslutat mig för att skura golven, byta sängkläder och tvätta.
Så då har jag ju sysslor.
Sen ska jag ju faktiskt klippa/sy ett täcke till bebisen av en fleecefilt.
Så det kanske jag kan göra på torsdag då.

Nu är klockan halv 7 och jag känner mig fortfarande rastlös.
Ska äta iaf. Sen ska jag ut med vovven en sväng igen.

Tjipp och hej!

Jomen min adidasjacka sitter ju ungefär som förut... :)


Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0