Vecka 37

Jaha. Då är vi klara med vecka 37 idag och imorgon går vi in i vecka 38 och upploppet.
Känner mig redo att föda nu, även om jag inte tycker det är direkt jobbigt att va gravid, men jag vill liksom ha bebisen på utsidan nu, så jag kan gossa med den. Och gå ut och gå med vagnen i solen.
Nu är jag för trött för att gå. Sover helst hela förmiddagen. Sen vill jag ha lite lunch, sen ligger jag gärna på soffan igen fram till fyra. Sen är jag ganska pigg och redo att hitta på något. :)

Igår fyllde jag år, då var jag aktiv hela dagen. Det tar ut sin rätt idag. Kommer vara soffan som gäller fram tills jag måste göra mig i ordning för att gå ut och käka med tjejerna.
Om jag haft en trädgård hade jag nog åtminstone varit ute och vilat.

Här är magen i alla fall. Börjar bli rätt så rejäl nu!


Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0