Årets första riktiga vårdag

Ja det tycker jag är idag. För det har varit sol nu i flera dagar och krokusarna blommar i rabatterna.
Så nu tycker jag att vi officiellt kan få säga att det är vår. Även om det kommer mer snö igen så är det ändå vår. Det är ju trots allt den 8 april idag.
Jag hade iaf premiär idag, kepspremiär! Årets första kepsdag. Underbart!
Tog min bästa Neff, gammal är äldst som man säger och den sviker aldrig.
Sen gick vi en långsam promenad i solen jag, Hans och Morris. Satte oss en stund på en bänk i solen.

Efter att jag sen varit och handlat förnödenheter på Hemköp avnjöt jag en blåbärsstrut i solen på vägen hem. Och den smakade gudomligt!

Jo minsann, nu är våren här!


Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0