Lucky igen

Hej hej hallå dagboken!
Ja. Nu ska jag få be att få tala om att jag återigen tagit upp ridningen.
Numera rider jag Lucky (!) Satangelo som är 14 år och utbildad Msv:A dressyr.
Otippat, kanske du tänker då, och ja, det är det. Den vaga hobbyryttaren med stolsits och klen hand ska rida dressyr. Eller ska iallafall försöka.
De senaste två gångerna har det gått förvånansvärt bra och ägaren är mycket nöjd med mig. Tror jag.
Senast sa hon att mina händer var mycket bättre.
Sitsen har hon inte kommenterat, tror hennes svindyra dressyrsadel räddar mig där.
Anyhoo. Tänkte att bloggen kanske ville veta vad jag pysslar med.
Så det är det. Och jobb å sånt som vanligt förstås!

Puss


Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0