vitt bröd och blåbärssoppa

idag vaknade jag jättetidigt, typ kvart över 7. som vanligt då ja... just det.
aja.
jag cyklade till vårdcentralen och fick vänta i 2 väntrum i 6 omgångar. ja alltså totalt 6 väntningar.
och vad gav det mig?
ingenting.
mina blodvärden är jättebra! men det är ju bra iaf, tack för det.
för säkerhetsskull ville doktorn göra en odling för att se om jag möjligtvis har salmonella. vilket han visserligen inte trodde eftersom det var längesedan jag kom hem från USA.
men ändå, med tanke på mitt yrke också, så tyckte han det var säkrast.
så nu ska jag bajsa och fånga bajset i en liten liten skopa.
tre sådana skopor ska jag sen stoppa ner i ett plaströr och lämna till labbet imorgonbitti.
cant wait!

det är alltså inte kul.
eftersom jag mår bra allmänt, förutom när jag måste gå och bajsa, är det riktigt långtråkigt.
och jag förlorar ju pengar. jag vill jobba. suck.
hoppas svaret kommer snabbt som attan på måndag så jag kan gå till jobbet på tisdag.
och att bajsnödigheten lugnar ner sig.

ja, det var lite skitsnack så här på förmiddagen.


Kommentera inlägget nu då!
Postat av: Märie

Ja, jag uppskattar ditt bajssnack iaf! :)

2011-09-15 @ 11:17:42

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0