VC

måndag igen.
fortfarande hemma. fortfarande kass.
var på VC idag och fick läkarintyg. har postat det redan så nu kan jag va hemma i 9 dagar till utan att oroa mig över att jag blir helt fattig.
suck.
får hoppas att provsvaren är negativa, alltså att jag inte har salmonella.
då skulle jag få någon medicin av doktorn som hämmar bajsigheten.
så då kan jag jobba igen! jippi!

en sak som är himlans bra är ju ändå att det snart är lön - JIPPI!

en annan sak som är bra är att det snart är den 30e och då åker vi upp till Andersson-Nilseryd i Linköping.
det ska bli så kul att träffa dom igen!
lilla söta Agnes!

jag har börjat spela wordfeud. så nördigt.
jag hade bestämt mig för att inte falla för grupptrycket.
men, eftersom jag är lite nörd och gillar korsord, samt att jag bara sitter hemma och glor, så är det ganska underhållande.
dessutom kickar jag ASS!

'til next time!


Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0