tre är B

jävla tre alltså! lack är jag på dom.
hur kan hela nätet ligga nere en hel jävla dag? sjukt ju för fan!
aja, hoppas dom har löst det till imorgon. störigt när man inte kan ringa. hela livet är ju förfan uppbyggt runt telefonjävlen nu så då får dom ju se till så att det funkar.

anyhoo. skit i dom.
nu ska jag dra mig till gymet.
det var ett tag sedan, minns inte ens när. men jag upptäckte på en bild att mina biceps inte syns lika mycket längre. och det är ju trist.
innan behövde jag liksom inte lyfta på gymmet för att shapea mina armar, då hade jag hästen. det räckte och blev över.
men nu är det andra bullar. jag rör mig inte lika mycket som då, så nu får jag liksom verkligen träna.
inte för att gå ner i vikt direkt, utan mer för att inte gå upp i vikt!
okej, semesterkilona ska bort!
sen ska kroppen bara hållas in good healthy shape! :)

så iaf, nu ska jag byta om och möta Emley vid gymet!

laters skaters!


Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0