saturday

herre jisses vad jag varit duktig idag!

jag började dagen med en pw med Linnea (som är queen). vi gick vår timmesrunda i parken. sen svängde vi snabbt och lätt in på scorett och köpte mina underbara stövlar, bild kommer, och Anastasias finfina klumpskor!
när vi ändå var i farten tog vi triangeln, hemköp och systemet också.

sen städade jag undan lite snabbt här och har sedan dess suttit och pulat med min bloggdesign.
tycker det blev himla bra. ska nog jobba på en ny header, men denna får duga så länge.

måste säga att jag är gaaanska stolt över mig själv som står ut med att pilla runt bland alla nedrans html-koder. man känner för att bara spränga datorn med jämna mellanrum. men skam den som ger sig!
i min läsare ser det iaf kanon ut, kan inte era webbläsare lösa det, trist!

nu ska jag klämma i mig en macka!



xoxo


Kommentera inlägget nu då!
Postat av: Linda

Fina ugglor du har på bloggen :o)

Ses på måndag.

2011-09-24 @ 15:58:58
Postat av: Snasen!

Kommentar numero tres! Jipppiiieee!

2011-09-24 @ 21:01:00

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0