så himla tråkigt

nä.
nu har jag varit hemma från jobb hela veckan. nästan. jobbade halva dagen i måndags.
det kanske inte är så trevligt att skriva om, men jag är så himla dålig i magen.
verkligen jättekonstigt.
för jag mår inte dåligt i övrigt. mitt allmäntillstånd är så att säga bra.
men jag får plötsligt akuta kramper i magen och måste rusa till toaletten. händer kanske 5-6 gånger per dag.
och efteråt mår jag liksom hyffsat bra igen.
så himla jobbigt och tråkigt.
imorgon ska jag gå till vårdcentralen så får dom ta reda på vad som är fel på mig.
för det är ju något fel.
i normala fall bajsar jag en gång om dagen, prick klockan tio efter frukost.

är det stressmage får dom fan sjukskriva mig. det säger jag bara.

jag har provat hemmakurer hela veckan. ätit sådär okryddad kokt mat som fiskbullar och ris, druckit avslagen cola, låtit bli mejeriprodukter osv. har tom köpt något kosttillskott från apoteket för stressade magar.
men ingenting hjälper. jag blir fan knäpp snart.
vad är det för jävla fel på mig?

brööööööl


Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0