mycket bra tjejer!!!

jag tycker det är bra att många av de stora bloggarna börjat ta upp detta med att vi tjejer alltid pressas och stressas att hela tiden se bra ut, att smalt är snyggt och tjockt är fult.

så därför vill jag dela med mig av några länkar som jag tycker att ni definitivt ska läsa och som alla osäkra tjejer i 14-15 års åldern borde läsa istället för Kissies snedvridna blogg.

detta är mitt absoluta favoritblogginlägg av blondinbella:

Jag är size ME

sen kommer nog detta från bloggkommentatorerna:

Kan vi inte slippa detta!


ett annat sjukt bra inlägg av Lady Dahmer:

Det mest trendiga du kan vara är dig själv!



Sådär! Nu när ni läst detta så, KOM IGEN TJEJER!!
Vi är fan snygga med alla kvinnliga former och vi borde se till att trenden vänder, size 0 är ute.  Varför ska vi se ut som anorektiska vrak när vi kan se runda och sunda ut?
Nä minsan!
Jag mår bra med choklad och ett glas vin, men jag mår också bra av en joggingtur i skogen, så jag fortsätter göra både och!

puss och kram




Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0