hoppsan sa

det var väldans var många som har varit här och läst.
trodde jag tappat alla läsare men tydligen är ni ihärdiga. det är ju kul!

suck.
idag hade jag världens mesta motivation att börja dieta igen. mhm. det varade... fram till lunch.
till frukost lagade jag dukan-galetter.... tror jag det heter..
ägg, kvarg och havrekli. smakade som omelett ungefär. det gick ju bra.
men lunch med bara protein och inga grönsaker what so ever, är inte alls spännande.
jag åt en snitsel, till det hade jag kvarg med lök och ett stekt ägg. jippi vad kul!
okej, det är bara i 1-10 dagar man ska äta såhär.
men ändå!
jag ger upp, NU.
resterna från gårdagens pizza är i ugnen på uppvärmning. och jag ska äta den!
jag testar dukan-dieten en annan dag.

chinchong!

Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0