hemmafrun

efter så många dagar hemma har jag fått sjukt mycket gjort.
städat hela lägenheten säkert 3 gånger, ändrat om i fönsterna och planterat om blommor.
rensat, fixat och fejat i garderober och skåp.
och idag gick jag loss i min egen garderob och mina byråer. plus att jag har tvättat.
så nu är det ordning och reda.
jag fick en hel ikea-kasse med kläder som jag ska slänga. tänk att det bara legat där och tagit plats.

nu vill jag bara ut och shoppa massa nytt.
nya höstkläder, kanske ett par stövlar, en halsduk, lite svarta tröjor och ett par svarta jeans.. typ.
också vill jag köpa nya handdukar och badlakan, kanske lite piff till lägenheten, en hallmöbel.
kanske nya gardiner till sovrummet...
tja... sådär.

men nu ska vi åka och handla mat.

chippens

Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0