ett par stövlar

idag är det lördag. och fast än jag varit hemma en hel vecka så tycker jag det känns skönt med lördag.
snart kommer mami och papi hit och lämnar min lilla Morris. han ska hänga här undertiden dom gör stan.
jag ska gå en lång promenad med honom, så himla mysigt.

trodde jag var bättre i magen igår. men efter frukost idag så visade det sig att nä, det är jag inte.
va fan. tröttsamt.

jag har iaf kommit fram till att jag vill ha ett par stövlar. ett par svarta i skinn, men låg klack, ridslövel-look.
så jag ska på jakt efter ett par såna.
också måste jag ha ett par svarta jeans. åh vad jag vill ut på höstshopping!
när kommer lönen? :D

Morris på limhamnsfältet förra året


Kommentera inlägget nu då!

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0