Dagens röviga händelse

Chefen på jobb har sagt upp sig och ska resa till andra sidan jorden. Tjänsten annonserades ut internt. Jag tog chansen och sökte, man kan ju iallafall prova. Förväntade mig inte att få jobbet. Men jag förväntade mig en chans. Att få komma på intervju. Fick jag det? Svar nej. Idag hade jag fått ett mejl att tjänsten blivit tillsatt av annan sökande. Tydligen någon jag känner, enligt nuvarande chef. Jag känner mig bitter. Jag fick ett mejl, inte ens ett telefonsamtal, och jag har jobbat på företaget i 4,5 år! Nä nu jävlar! Jag ska därifrån fortast möjligt. Röv-företag!

Kommentera inlägget nu då!
Postat av: Milla

Ogilla!!!

2011-09-07 @ 21:26:53

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0