all done

okidoki, nu är jag helt färdig!
blev 45 min cardioträning. ganska litet gym, det nya dom öppnat vid triangeln, och inget tjejgym. trist!
det brukar vara lugnare på tjejgymet också slipper man hormonstinna pojkar som går runt med kaktusar i armhålorna och glor på ens röv.
så det blir nog inte att jag tränar där så ofta. kanske lite kondition någongång ibland sådär.
men jag tror jag kommer hålla mig till det gamla risiga här precis vid mig.

till middag åt jag en rågmacka med avokado och tonfiskröra gjord på lätt creme fraiche och chilisås. för den som är intresserad gav det mig 398 kcal och jag är jättemätt. perfekt!

nu är jag en jättetrött tjej och ska gå och lägga mig och nanna kudden.

imorgon efter jobb ska jag åka till Väla med Millabus och shoppa like crazy!!!
framförallt ska jag hitta en födelsepresent till syrran, för på fredag åker vi upp till Linköping. myspysigt!

"känd och smauuul"



Kommentera inlägget nu då!
Postat av: Jeanette B

Haha, kaktusar i armhålan! Humor! :)

Roligt att du har börjat blogga igen!

2011-09-28 @ 13:22:14

Kommentera inlägget för tusan!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0